Trevlig helg!


Hejsan!

Idag är det torsdag och röd dag. Vi är inte på plats på A-huset. Igår var det många som ringde och frågade om hur vi har öppet nu i dagarna. Tyvärr är det så att vi öppnar igen på måndag! Så jag önskar er som jag inte träffade igår här några härliga dagar av ledighet från skola! Njut av sköna sovmornar och några extra lediga dagar!
Själv ska jag hänga så mycket jag kan med mina systrar och hjälpa de på deras jobb med både blommor och hästar!!
Tyvärr är vädret inte så medgörligt som jag skulle önska, saknar verkligen lite värme o sol! Men... Det är bara till att slänga på sig regnkläder och bege sig ut i regnet o skogen för att få frisk luft!!
Ta hand om er!!
Vi ses o hörs!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0