Kväll...

Go Kväll!!!

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva idag. Klockan är ganska mycket och jag borde gå och lägga mig. Men, mina tankar fastnade i sydamerika när jag kom hem o såg att jag fått mail från mina goa reskamrater. En av dem fyllde år idag så jag skickade iväg en liten hälsning till honom imorse. Så nu sitter jag här o lyssnar på låtar som påminner mig om tiden i sydamerika!

Hur som helst... Det har varit en superfin dag. Det började med att jag åt frulle med min härliga kompis Lollo. Lollo o jag tog sen en promenad i skogen. Normalt sätt brukar jag få halvspringa för att hinna med henne, men hon är nu gravid, så det var inte samma hastighet som hon brukar hålla! Det var en härlig promenad o vi hade mycket att prata om!! 
När jag sen kom till jobb så var vi alla på plats (utom Jonas för han är tjänstledig). Martin försvann iväg på ett ärende med Patrick och Anna, Johan o jag var kvar o höll ställningarna under eftermiddagen. Tyvärr så lämnade Anna Johan o mig framåt kvällen, det var Askeröd o fotboll som kallade! Kvällen blev ändå kanonbra med våra halvt galna besökare som vi hade idag. Det var godiskrig, armbrytning och en o annan brottningsmatch mellan Johan o Johan som var på besök!

Solen har varit framme idag och det har varit riktigt skönt ute... Nu håller vi tummarna på att värmare väder är på ingång!!!

Hur gärna jag än vill sitta kvar o skriva så tror jag att det är dags för mig att hoppa i säng.
En sak bara, platserna till Liseberg börja gå åt, där är endast ca 10-15 platser kvar så ni som inte anmält er och vill med, skynda er ner till oss på A-huset så ni får en plats!! Platserna försvinner snabbt!!!

Ta hand om er o sov så gooootttt!!!
Godnatt
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0