Vår???

Godmorgon!!

Nä, minsann... När är det tid för vår är dagens fråga? Nu tycker jag att det ska bli varmt o att solen ska komma fram! Idag är det bara kallt o blåsigt o inte alls som vår ska vara! Jaja, vi får hålla tummarna för att den är på gång tillbaka! Vi fick ju en liten skön släng av den för ett tag sen!

I onsdags var jag o Anna på badet, trevligt som alltid! Jag fick lite nya härliga musiktips av John och det tackar vi för! Det är bra med tips, va inte rädda för att maila mig om ni har en bra låt som ni tycker borde läggas upp på bloggen!! Ni ska veta att nästa veckas musiktips är en riktig kanon låt!!

För övrigt ska jag berätta att det går framåt med min trötthet, jag kämpar på... Varje morgon, frisk lift o massa skogsenergi! De här ska bli bra! Men det är ju inte annat än att det är lite roligare att bege sig ut på morgonen om det inte är kallt så jag måste ta på mig vinterutrustning... Faktum är att jag just nu är på väg ut! Så mina vänner, ha en riktigt skön helg så hoppas jag att vi ses på A-huset ikväll, då det är Martin, Anna o jag som är på plats!!

Sköt om er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0