Veckan igång!


Tjenare!!
Då var veckan igång och jag kom nyss hem efter en trevlig tisdags middag med några goa vänner! Det förgyllar alltid en vecka när man lägger in lite roligheter med kompisar! 
Jag har varit lite trött de senaste veckorna och funderat en del på varför jag varit så fasligt trött. Ni vet när man är så trött att man blir trött på att vara trött... Nu har jag bestämt mig för att vad det än så är det slut på tröttheten nu. Nu ska jag börja varje dag med en tur i skogen, det gör mig alltid pigg så nu ska jag inte "sega" mig ur sängen längre på morgonen, nu är det upp o hoppa o ut i skogen så jag börjar dagen med att suga in en massa frisk luft och få massa energi!! Håll tummarna...

Im jobbar jag och Anna några timmar tillsammans, då tänkte jag fråga henne om vi skulle sätta oss ner o planera in en dag för er tjejer på eftermiddagen... Det är många som frågat efter en tjejkväll och det tycker jag absolut att vi ska ha för er tjejer på mellanstadiet också! Mer info om det kommer i veckan!

Nu kära läsare... Förra veckan var det en ny låt, denna veckan kommer en lite äldre. Jag tycker denna man är super och jag tycker han gör fantastisk musik.. Denna låten är en go låt som spelades en hel del under min resa under de där längsta bussdagarna då vi körde oss genom hela dagen o en lång bit in på natten. Så om ni inte känner till han, så ta o köp er en skiva o bekanta er med Lars Winnerbäck! Njut av denna fina låt som han gör tillsammans med Miss Li!



Tyvärr hittade jag inget roligare klipp, men det är ju låten som är det viktigaste!
Ta hand om er! Vi ses o hörs!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0