Trevlig helg!


Godmorgon!

Jag hoppas ni sovit gott! Imorse började jag helt ensam dagen med att simma! Martin är iväg och jagar så tyvärr fick jag ta mig ur sängen och ta mig till Lågedammsbadet själv! Jag kämpade igår med att få med mig både Johan och Anna men lyckades inte alls med det! Det var lite trist att åka dit själv, men det var lika skönt som alltid!

Igår var det arbestmarknadsdag, Johan och jag var där under lunchen. Det var jätte kul att se hur alla hade jobbat med sin olika företag! Det var tävlingar där man fick svara på frågor, kasta boll eller snurra på hjul. Tyckte att alla hade gjort ett fantastiskt jobb och det var verkligen kul att se! Vi på A-huset är stolta över våra ungdomar som stod bakom oss och jag tackar Daniel för den fina presenten som jag fick som nu står på A-huset så att alla kan se de fina elefanterna:)!

Att det är lan på A-huset snart är det nog ingen som har undgått. Ja vill bara förtydliga även här att alla som vill anmäla sig måste göra det mot betalning till någon av personalen på A-huset! Det är många som har klickat för att de kommer på facebook och det är jätte kul, men som sagt, kom ner och betala så ni får en plats!

Idag har Johan och jag lite planer för eftermiddagen! Vi ska ha en rolig lek/tävling tänkte vi! Självklart blir det lite fika också så missa inte eftermiddagen med oss!

Med det vill jag önska er en trevlig helg! Ta hand om er så hörs vi snart!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0