Bilder från Fredagslek och Tjejkväll!

Hejsan!

Ibland känns det som en omöjlighet att ta sig ur sängen, eller iallafall är det så för mig. Även om jag inatt hade sovit dem rekommenderade 8 timmarna kändes det som jag var en betongklump som var fastgjuten i sängen och jag vill verkligen inte ta mig ur den. Nu några timmar senar, massa kaffe senare, en dusch senare, x antal telefonsamtal senare och massa stress senare känner jag mig fortfarande som en betongklump. Att känna mig så just denna dagen är inte alls bra då jag har mycket att göra. Jag ska även servera ikväll på ett nytt ställen som behövde hjälp med en stor beställning som jag går och är lite nervös för då jag aldrig varit på stället!

Men som jag sagt förr så är det helt okej att ha dagar man känner sig så. Det viktigaste är att man försöker tänka positivt och som jag nyss sa till Martin "imorgon blir en bra dag".

Hur som helst, nu är det lunch på A-huset, "pingis ligan" som består av ett bra killar som alltid spelar pingis när de är här kom precis och lite andra lunch besökare börjar trilla in. Det är så kul för lunchen har verkligen blivit hur bra som helst här. Vi har alltid många besökare och det är alltid en trevlig härlig stämning här under de timmar vi har öppet.

Det jag tänkte med detta inlägget var lägga upp bilder..

Först lite bilder från förra fredagen då vi hade en ballonglek i stora salen..









I Finalen fick alla som varit med springa in och göra det svårt för finalisterna. Vinnaren blev till slut Victor!

Tjejkväll på lovet.







Tjejerna blev fina och kvällen blev lyckad. Tinna som var här och gjorde vid tjejernas naglar hade en tävling där tre vann ett valfritt nagellack.
Jag tackar Tinna och Emma som var och hjälpte mig under kvällen!

Nu önksar jag er alla en bra dag!
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0