En snabb uppdatering!

Hej hej hej!

Nu är det en massa snö sen sist och även en massa minusgrader. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta vädret.. Det är kallt iallafall så mycket kan jag säga! Hur som helst.. Igår satte jag mig vid datorn för att göra ett inlägg, jag hann skriva två meningar sen var det slut bloggat då jag hörde hög musik utanför kontoret och en massa besökare. Det började lukta pepparkaksbak och det blev helt plötsligt omöjligt att sitta kvar på kontoret och blogga!
Igår var det alltså bak som gällde och det var ju så klart pepparkaksbak. Elina och Oskar var flitiga i köket och pepparkakorna blev supergoda även om de kanske blev lite mjukare än vad de skulle bli. Det innebar att jag gick och åt pepparkakor hela kvällen igår som för övrigt var väldigt lugn. Det var Jägers så inte helt oväntat att vi inte skulle ha jätte mycket folk hos oss!
För övrigt så har det varit en bra vecka, det har varit fullt upp med en massa farande till CFI då det är i sluttampen med att hitta mentorer till projektet Frigga!
Sen har det varit en massa glada och pigga besökare i veckan som velat hitta på saker hela tiden så det har varit en massa spelade, twister har varit framme och pingis så klart! Verkligen en jätte rolig vecka!
Idag jobbar Anna, Hanna och jag! Det ska göras pepparkakshus och lite julpyntande ska vi också försöka fixa med! Jag tror att Anna får stå för husbakandet och jag får ta någon till hjälp med att fixa fram julstjärnorna!
En kort sammanfattning om veckan som gott i ett rasande tempo. Nu har jag en litet tös här som inte vill ligga kvar i vagnen. Min kära syster är och tävlar så Nellie är hos mamma som lämnade henne till mig en stund för att gå ut och mata fåglarna! Givetvis vaknar Nellie då, men det är ju kul, nu ska jag gå och mysa lite med min lilla favvo tös!
Vi ses på A-huset!
Ta hand om er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0