Njut av Bon Jovi!!!

Hej igen!

Det är helt galet vad tiden kan springa iväg! Nu har hela dagen gott och jag är hemma igen. Jag som skulle gjort ytterliggare en uppdatering här under dagen.. Men bättre sent än aldrig.

Det var lite trögstartat idag på eftermiddagen. Det flesta tisdagar har visat sig vara så, alltså ungarna kommer senare till oss än det normalt gör. Vi har ju luskat lite med dem och de säger att de slutar sent på tisdagar. Jag och mina kollegor hade dock inte problem med att sysselsätta oss, vi hade mycket att prata om och många tider och möten att stämma av med varandra! Anna försvann efter en stund för att hålla i skol IF som nu startat och är varje tisdag! Skol IF är en superbra grej tycker jag, den är frivillig efter skoltid och tillsammans med Anna kan ni hitta på en massa roliga aktiviteter. Om ni har frågor kring det så vet jag att Anna är på väg ut i klasserna för att informera närmare om det. Annars vet ni ett ni alltid är välkomna ner till oss på A-huset och leta upp Anna och fråga henne själv! Kolla upp det, en bra grej som bara är positiv!

Kvällen var mysig, det blev lite TV tittande och jag fick besök av några vänner som lånade kontoret och en data för att hitta på lite skojigheter till några gemensamma vänner!

Nu... Det utlovade musiktipset. Mannen får tala för sig själv, jag tror inte att han behöver något vidare presentation. Personligen så avgudar jag honom. Jag tycker han ser ut som en het rockstjärna ska se ut, han sjunger som en och han har dessutom varit med i världens någonsin bästa serie Ally McBeal.. Lyssna och framförallt tita på honom och njut!!!

 

Kolla gärna upp fler musik klipp med denna heta snubben som sjunger lika bra som han ser ut, vilket är vääääldigt bra!!

Ta hand om er, vi ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0