Trögstartad!

Hej och Godmorgon!

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva idag, jag är fortfarande lite trött och har inte riktigt kommit igång idag! Jag håller på att starta dagen dock, har kaffe och förbereder mig för att ta mig ut i skogen!

Igår bakade vi scones på eftermiddagen och det var väldigt trevligt. Emma, Elin och André hjälpte till. Dem blev supergoda och jag gick och små åt scones hela kvällen igår!

Idag jobbar Martin, Johan och Rasse! Jobba ska jag med göra men på ett helt annat ställe! ´Servering på fest är det som gäller för min del, jag hoppas att det går bra ikväll! 

Ja, kära läsare, det får va allt för idag, jag önskar er en trevlig helg. Vi hörs och ses snart!

a

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0