SOL SOL SOL!!!

Heeej!!

Nu var det ett tag sen sist och jag hoppas ni haft det bra! Helgen som gott har varit fantastisk, solen har värmt fint och det som stått på mitt schema har varit bla dop! Min söta lilla systerdotter Nellie döptes och det var jag och kära lillsyss som fick äran att hålla henne! Det var ett fint dop och lilltösen va lugn och sov genom halva dopet! Efter det blev det god mat, kaffe och kaka! På kvällen var jag minst sagt trött efter en lördagsnatt med jobb och dop hela söndagen, så soffan va underbar och jag hamnade där hela kvällen!

Helgen som gott här på A-huset har varit bra! Martin, Johan och Rasse var här i lördags och det hade varit mycket folk här. Kul att det börjar komma igång med våra lördagar!

Igår under eftermiddagen hade vi önskemål om att kolla på film, men efter ett par timmar här och det hade varit full rulle på aktiviteter bland våra besökare fanns ingen tid över för film och det blev lite av varje istället!  

Det som händer just nu här på A-huset är lunch och jag och mina kollegor ska beställa mat på Ankis Hörna idag! Så nu får jag avsluta detta, men vi hörs av lite senare med bla ett härligt musiktips!

hej så länge!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0