Vinter!!!


Hej hej hej!!

Oj vad det var längesen sist nu! Det har varit fullt upp här på A-huset och tiden har rusat iväg! Men nu är jag här och ska uppdatera lite!

Sen sist har det som sagt varit full rulle här. Vi har bakat, gjort tvål, massor med tvål har vi gjort, vi har haft tävlingar med fina goda priser, det har grillats korv och däremellan har det varit ett och annat möte! Helgen som gick var det jobb som gällde och det var Anna, Jonas och jag som var på plats! Det blev en jätte trevlig kväll och det glädjer mig att vi börjar få igång våra lördagskvällar! Vi hade mycket folk här och så har det fortsatt i veckan! Det tycker vi är kul! Har ni önskningar om vad ni vill göra på kvällarna så bara lägg det som en kommentar här på bloggen!

Om vi ska ta lite om vädret som jag gärna kommenterar här på bloggen så har det nu skett en drastisk förändring enligt mig! Det skedde i natt, då höst blev vinter i min lilla värld! Det snöade! Nu är det vinter! Ja, det är ju med lite blandade känslor jag nu inser faktum att det är tid för denna kalla tid! Men, men och men, det är så det är! Fram med varma kläder, tjocka jackor och allt annat som kan hålla värmen!

Över till novemberlovet som är på ingång! Nu börjar det dra ihop sig för att anmäla er! Vi har fortfarande platser kvar, endast några till tjejkvällen. Ullaredsturen har vi dock lite fler platser kvar till så kom och anmäl er!

Nu börjar det närma sig lunch här, jag är riktigt hungrig men har tyvärr ingen aning om vad jag ska äta så nu ska jag gå ut o kolla kyl och frys även om jag redan vet vad som finns där och det är ingenting, ändå öppnar och stänger jag om vartannat!

Jajaja.. nog om det! Nu får jag önska er en riktigt bra dag!
Ta hand om er!
a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0