Lågedammsbadet på Fredag!


Godmorgon!

Idag är jag lite extra glad för idag kommer min goa vän Patricia hem från "denna rundan" på Malta! Patricias trevliga pojkvän Erik bor i nuläget där och det innebär att hon åker dit en gång i månaden. Det känns alltid som att hon är borta i en evighet när hon försvinner iväg! Men.. Idag är hon tillbaka och det ska bli kul att prata med henne! Extra tur att hon kommer hem nu för på söndag åker mina andra goa vän iväg och hon ska vara borta läääänge! I 6 veckor ska Ida reser runt och ingen önskar mer än jag att hon får en fantastiks tid i Sydamerika, även om jag är avundsjuk så jag nästan spricker!
Ja så ser det ut med mina resande vänner! Min tur kommer dock i januari då jag beger mig till Afrika!

Hur som helst! Igår hade vi en supertrevlig kväll på A-huset! Anna, Johan och jag jobbade och Johan underhöll oss alla som var i huset! Vi skrattade så vi fick ont i magen av all Johans galenskap! Det är härligt att skratta och härligt att se alla skratta så mycket som vi gjorde igår!

Vad som händer idag är lite oklart. Däremot tror jag att det är dags för en ny omgång av poängjakten så kanske det blir så med start idag! Förra omgång vann ju vår kära Isak! Isak var för övrig säker på att han var ibland dem sista så han blev glatt överraskad!

Innan jag avslutar vill jag bara påminna att vår verksamhet flyttar på fredagkväll upp till Lågedammsbadet. Badet har nämligen ungdomskväll där med allt vad det innebär! Det kostar 50kr och där kommer vara discoljus och go musik under kvällen! Jag tror att det blir en kanonbra kväll! Så, ta er upp till badet på fredag! Vi kommer alltså INTE vara på A-huset alls under denna fredagkvällen mellan 19.00 och 23.00!

Nu väntar skogen på mig!
Ni får ha en fin onsdag!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0