Se och njut!

Godmorgon godmorgon!

Idag var det tid för simning igen, kvart över 6 var jag hos Martin och vi begav oss till badet! Det som inte var som det brukar idag var att jag inte hade druckit något kaffe. Jag gick upp precis innan jag behövde köra och hann inte äns tänka på kaffe! Det var lite tyngre att simma idag men ändå lika skönt som alltid! Det är verkligen en bra och trevlig grej Martin och jag börjat med! Vi kämpar med att få med oss våra andra kollegor och kanske vi lyckas med iallafall Anna! Vi håller tummarna!

Ja då var det lov om några timmar, fredag och veckan har åter en gång rusat förbi! Igår var Johan och jag och handlade lite fika till idag! Vi bestämde oss för att det fick bli grönsaker med dipp idag efter ett antal fredagar med kakafika! Personligen tycker jag att grönsaker med dipp är lika gott som en kaka så jag tror att det blir kanon! Kanske är det till och med så att det blir lite film mys till! Vi får se hur stämning är idag på eftermiddagen!
Det är ju så att ibland har vi tänk ut en spännande grej vi ska göra på eftermiddagen, men så känns just den grejen helt fel och kanske något annat helt rätt. Kanske blir det någon aktiv utomhuslek lek idag för att alla är så fulla me spring i benen inför lovet! I så fall vet jag att Johan har en som vi bara väntar på att köra en passande dag!

På tal om att vara ute så har ju vädret inte alls varit så lyckat de senaste dagarna. Det är också sa att jag hört att vintern sägs komma väldigt sent i år, inte förrän till januari sa ryktet. Nu har jag svårt att tro på det av många anledningar. Det är ju så att väder infon inte alls stämmer särskilt bra ibland, endast två dagar fram i tiden. Sen kan jag tycka att det redan känns som att det är vinter till och från. Jag har skrapat bilrutorna ett antal gånger denna veckan redan och de där med att skrapa rutorna är mycket vinter enligt mig.

Hur som helst, nu är det helg och vad jag vet ska det inte bli några minus i helgen. Jag har längtat länge till denna helgen för detta är min första lediga helg på 7 veckor! Jag ska njuta som en tok av att vara ledig! Jag ska så klart försöka hänga så mycket som möjligt med min goa vän Ida nu innan hon beger sig bort i hela 6 veckor på söndag! Jag tror minsann att min kväll blir en kväll med Ida om jag har tur! För alla ungdomar så hoppas jag att er kväll blir en kväll på badet! Det är som sagt så att vi kommer att hålla till där ikväll och jag tror att det blir en jätte trevligt!

Nu kära läsare är det dags att önska er en trevlig helg! Idag ska jag göra det lite extra till all er tjejer som är här inne och läser denna blogg. Det var nämligen så att när jag skulle in på denna sidan för ett par dagar sen så kom där upp en bild som jag kände att det är inte mer än rätt att jag sparar den och delar med mig nästa gång jag uppdaterar! Passande nog är det idag och här kommer bilden! Alla som gillar han... Se och njut!


 

Ta hand om er och ha en bra helg!
Vi ses på A-huset!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0