Bilder från Skutt!!!!

Hejsan!

Hoppas ni haft det bra sen sist! Här på A-huset har det varit fullt upp!! I Tisdags var det som sagt möte, efter det gick Anna och jag upp till G-hill och hängde ut lappar om Ullared! Sen körde Martin och jag in till Lund för att inhandla lite pyssel på Panduro, vi tog också en vända på Game och köpte två nya spel!
På kvällen fick vi besök av Rasmus! Rasmus är ansvarig för Leader projektet! Leader Projektet ger en fantastisk möjlighet för ungdomarna att ansöka om pengar för olika aktiviteter el saker som önskas göras! Projektet är i uppstart och Rasmus kommer att komma hit igen på tis och sen ev under någon lunch i nästa vecka!

Igår var Johan och jag med skuttgruppen på skytte, det gick jätte bra och tjejerna spöade killarna med hästlängder! När vi var borta hade Anna och Martin poängjaktsfinal. Det var smakprovning i köket med ögonbindel När vi var tillbaka tog jag Martins plats i köket och jag måste säga att jag fick mig några härliga skratt åt miner och roliga gissningar! Så poängjakten är nu avslutad och vinnaren kommer vi presentera under dagen!

Som jag sa förra veckan så var johan och jag på möte i Bromölla och träffade alla från Skutt!! Vi fick då också en skiva med bilder! Skivan var full av flera hundra bilder och här kommer några av dem!


Efter denna dagen hade både Johan och jag svårt att ta oss upp ur sängarna!


Mitt lag den dagen vi testade handboll.


Johans lag, (som mitt lag spöade...).




Vi lärde oss en dans som vi sen visade upp för färäldrarna när de kom för att hämta hem sina barn efter en vecka!



Hård kamp i bandy!






Simmningen var en jätte rolig aktivitet som vi testade på under veckan! Vi fick lära oss de fyra olika simsätt och hade sen ett vattengympapass efter det. Lina, en av ledarna och jag tyckte att "korvarna" var jätte roliga!













Vattenaktiviteter var det många under veckan! Åka ring efter båt var en av dem, dock fick vi soppatorsk och jag fick dra in båten!


Elin va duktig på hästryggen... Frågan är hur det gick för Johan, finns ingen bild på han på hästryggen tyvärr!




En kväll fick alla åka mc, det var en härlig kväll och vi grillade korv.






Kampsport var en av veckans aktiviteter. Jag och härliga Alma tog en match i brottning. Vet inte riktigt varför tränaren håller upp Almas hand... De har jag glömt, men jag är säker på att Alma kommer ihåg!






Det gick aldrig en dag utan att det var en kamp om att brotta ner Johan!










Sista kvällen var det disco med en rad tävlingar!




Vi bodde på en fantastsik gård med en härlig utemiljö! Här visar vi upp dansen för föräldrarna!


Det vare en härlig grupp och tillsammans gjorde vi veckan, till en vecka att minnas!!

Nu är det tid för mig att ta en kopp kaffe!
Ha en fin torsdag! Tyvärr är det inte toppväder idag, lite kallt och ruggigt så en kopp kaffe nu passar perfekt så jag blir lite pigg!!


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha ;))

Klart du kommer ihåg de ju ;)) jag minns de som igår ;))

Kraam Alma ;))

2010-10-07 @ 20:28:01
Postat av: Alma

Haha ;))

Klart du kommer ihåg de ju ;)) jag minns de som igår ;))

Kraam Alma ;))

2010-10-07 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0