...fortsättning...


Godmorgon!

Då var helgen över och veckan är i full gång! Idag har vi fritidsmöte! Det har vi på badet med Marcus och Kristian!
Idag är det också träff nr2 för vår Må Bra Grupp! Det ser jag framemot!

Ja, jag måste ju självklart berätta hur det gott med min telefon, eller, ja numera skulle jag kunna kalla den där iphonen för min kärlek! Jag är överförtjust i den och den funkar perfekt!! Ja, jag vågar knappt skriva det, för ni vet hur det kan vara.. Skriver hur bra den är här och så går den sönder några timmar senare! Men jag chansar! Den är fantastisk och det som var problem i fredags handlade mer om laddaren än om min telefon! När Anna och jag var på Ullared i somras så köpte Anna en iphone laddare, hon köpte en väldigt billig så telefonen funkar inte när man laddar med den laddaren! Ja, så kan det vara!

I Lördags hade Anna, Hanna och jag en lugn kväll på A-huset! Vi hade härliga ungar på besök, men inte så många! Det spelade inte någon roll för vi hade en super mysig kväll ändå! Vi tittade på film igen efter önskemål, även om jag tror att det var popcornen som lockade mer än filmen!

Som jag berättat innan så har jag varit lite i en formsvacka kan man säga och sist berättade jag att jag inte skulle äta så mycket godis. Det är ju såhär, godis måste jag få äta, för jag älskar godis. Det som inte är bra är att äta i mängder som jag gör.. Men nu, kära läsare, förra veckan var jag jätteduktigt, jag åt endast lite godis och vips känner jag mig i form igen! Hanna och jag vi kämpar på gymmet fota tillsammans och vi lider lite av samma godis problem så nu har vi bestämt att vi ska ta hjälp av varandra. Vi ska inte äta godis på 4 veckor för att testa och se hur vi mår osv... Det ska bli spännande att se och känna efter! Jag återkommer självklart med "godisätande problemet"!

Nu är det tid för en fin låt, passar perfekt till en dag som denna som är lite grå! Planen var en helt annan låt som man inte kan sitta still till, men nu imorse kände jag mer för det lite lugna! 
Jag håller tummarna att solen snart är framme igen lite längre stunder en bara en titt om dagen! Då ska vi dansa loss till en massa härliga låtar som jag väntar på att få lägga upp på soliga dagar!!

 
   

Ta hand om Er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0