Tillbaka..

Heej!!
Ja, då har det gått lite mer än tre veckor sen sist.. Jag och mina kära kollegor kom igång för ett tag sen nu och vi har haft fullt upp.. Vi började direkt med aktiviteter som Stapelbäddsparken i Malmö och havsfiske. Sen var det äntligen dags för läger. Anna och jag packade vår bil och körde upp till Breanäs för ännu ett Skuttläger medan Johan, Martin och Jonas stannade i trakterna för ett läger med ett gäng mellanstadiet besökare!!

Anna och jag var borta i en vecka tillsammans med ledare och barn från fyra andra kommuner! Precis som förra året var Skuttlägret i år helt makalöst roligt.

Killarna var också väldigt nöjda med deras lägerdagar och det som jag fått höra om lägret lät det som ett lika lyckat läger som det vi hade för våra högstadiet besökare på Ven!

Igår var det dags för skolorna att dra igång!! Vi höll öppet igår dagtid och hade full rulle här på eftermiddagen. Vi hoppas att vi får många besökare idag också.

Nästa vecka öppnar vi vår verksamhet som vanligt fullt ut på måndagen och sen drar kvällarna igång på tisdagen som innan!

Jag är laddad för en termin med massa roliga uppdrag och olika jobb utanför vår öppna verksamhet. Nog för att vi har en mörk tid framför oss men det har sina fördelar det med! Stora tjocka filtar och massa mys...

Vi hörs snart igen!
Ta hand om er och ha en bra helg!!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0