Hej!

Nu var det återigen en hel vecka sen jag skrev sist, tiden går så simla fort. Annika har nu varit iväg i 3 veckor och har alltså bara 2 veckor kvar. Vi längtar tills hon kommer hem till oss igen. För tillfället är vi lite kort med personal här nere på Aktiviteteshuset. Annika är som sagt iväg, Jonas är tjänstledig t.o.m 1 maj och Johan har varit sjuk sen i måndags. Av den ordinare personalen är det alltså bara jag och Martin på plats. Sån tur är har vi ju våra fantastiska inhoppare Hanna och Rasse som hjälper oss så mycket dom kan så vi har det väldigt bra ändå.

Eftersom det är onsdag är det egentligen minutendags, men eftersom det är Johans projekt och han är sjuk blir det lite andra aktiviteter idag istället. Vallmo fritids kommer och hälsar på oss idag så vi tänkte köra lite aktiviteter för alla som vill vara med inne i stora danssalen. Till alla minuten-älskare, håll ut 1 veckoa till så kör vi för fullt då igen. Varför inte tjuvträna lite hemma på de olika utmaningarna.... instruktionsvideor till alla utmaningar finns att hitta på www.svt.se/minuten. Till Johan, krya på dig!!

Sen måste jag skriva lite om kvällen i lördags.... vilken kväll. Det vad jag, Martin och Rasse som jobbade. Här var väldigt mycket folk, skulle gissa på drygt 50 st allt som allt. Vilken stämning här va... tack till alla fantastiska ungdomar som gör vårt jobb så himla roligt!

Jag hade lite planer på att jag skulle lägga upp ett musiktips här på bloggen idag, men jag kom just på att jag inte har en aning om hur man gör så ni får hålla ut tills Annika är tillbaka :)

Nu är det dags för mig att sticka bort till Ica och fixa lite saker, hoppas att ni får en fortsatt bra dag.
Va rädda om varandra!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0