Vill ha VÅR!!!!!!


Hejsan!!

Då har vi nått slutet av lovet och idag har vi under kvällen öppet som vanligt från 19.00 till 23.00! Anna, Johan och jag kommer vara på A-huset och jag hoppas att vi ses där ikväll!

Måndagens bio var lysande, Anna och jag hade några härliga tjejer med oss. Vi fikade på godsaker och efter det blev det en massa godis. Filmen var jätte rolig och vi fick skrattat mycket! Under tisdagen var A-huset fullt av grabbar! Det var fifa-turnering. På eftermiddagen var det mellanstadiet och på kvällen högstadiet! Turneringen togs på fullaste allvar och kampen om vinsten var hård!

I onsdag åkte vi ett stort gäng till Isaberg och bemästrade backarna där! Det blev en jätte lyckad dag, alla var glada och alla kämpade på i det fina, men kalla vädret! Härliga ungar hade vi med oss och det var en jätte rolig dag!

Nu kära läsare har jag nått den fina pungten efter kommit hem från en fantastisk resa att den där glädjen av att vara hemma har lagt sig. Den där sköna känslan av att få stå i en dusch med rinnande varmt vatten har tappat sin charm, som den hade de där första gångerna efter inte fått en ordentlig dusch på fem veckor. Så nu är jag hemma och har samma känslor som alltid i detta förbaskade kalla vädret. Jag är trött på kylan och vill ha vår.. Som jag längtar till våren! Vi håller tummarna för att den snart är här!

Nu önskar jag er en trevlig dag och helg så hörs vi snart igen!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0