Minutendags

SOLEN SKINER!!!!

Igårkväll satt jag, Johan och Hanna och pratade väder på jobbet. Vi kom fram till att vi alla tre är väldigt beroende av SOL! Några minuter senare började det snöa....
Men idag skiner solen och jag blir såå glad. Vilken energi jag får, vill bara vara ute!

Idag är det onsdag och alltså dags för andra omgången av "minuten". Eftermiddagsaktiviteten som blev ev succé förra veckan. Jag tror och hoppas att det kommer bli lika lyckat denna gången. Johan ska snart iväg till Ica för att handla lite saker som behövs till de olika utmaningarna.

Igårkväll hade vi en trevlig kväll här på AH. Kl.20.15 spelade Sverige mot Danmark i handbolls VM, men dessvärre är våra besökare inte så idrottsintresserade så jag, Johan och Hanna var ganska ensamma om att se den första halvleken innan vi stängde. Danmark vann matchen ganska enkelt, men båda lagen var sedan tidigare klara för semifinal. Semifinalerna går på fredag... så håll tummarna!

Med risk för att bli tjatig vill jag bara påminna alla om att komma ner och anmäla sig till sportlovsaktiviteterna, det tar på platserna. Missa framförallt inte skidresan för endast TREHUNDRA KRONOR!!!!

Just det... på vår hemsida finns det nu en webfråga som ni kan gå in och svara på, gällande påsklovet.
www.horby.se/aktivitetshuset

Nu tänkte jag gå bort till Ica och handla lite. Det är nog den enda motionen jag får idag, har tränat ganska mycket både måndag (då jag sprang 9,4km) och igår (tisdag), så idag får kroppen vila.

Ha en bra dag så ses vi på Aktivitetshuset!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0