Bloggen bråkar med mig!

Hej hej hej!!!

Ja, då var det måndag och det är utan tvekan ett par dagar sen vi hördes här! Dels har jag varit lite slarvig på att höra av mig och dels har jag haft lite data problem.. Men... Nu är jag här och ska göra en liten uppdatering! Veckan som gick var en trevlig vecka, ja som de flesta ve är på A-huset! Jag jobbade de flesta kvällar förra ve då jag jobbad bland annat för min kära kollega Johan! Vi hade två roliga kvällar i helgen! Mycket prat och mys med spel och tv tittande! Jag måste säga att vi har en härlig och trevlig stämning i A-huset just nu och det är alltid kul att gå till jobbet!
Under tiden jag var borta så drog Johan igång den populära Minuten på onsdags eftermiddagarna. Så, i onsdags fick jag äntligen vara med på minuten och se de spännande tävlingarna! Det var tre olika tävlingar som ungarna fick kämpa sig igenom. Vinnaren efter alla tre tävlingarna blev Jonathan som verkade vara en van vinnare om jag förstod de andra tävlande rätt!! Bra kämpat alla som var med måste jag säga! 

Det som jag också haft lite problem med i veckan var att lägga upp musik klipp. Jag försökte med det redan när jag bloggade första gången efter min resa, men det funkade inte då heller.. Jag ska göra ett försök nu o jag hoppas att det går bra! Jag vill spela min härliga morgonlåt från resan för er! Den kan man inte bli annat än glad av och den passar perfekt att börja dagen med..

Nä, kära läsare... Det funkar inte idag heller.. Jag tror jag får fria till Johan im och be han om hjälp!! Jag får helt enkel önska er en bra dag. Så hoppas jag att Johan kan hjälpa mig im!
Hörs snart!
a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0