Hjälp mig Johan!


Hejsan!

Då var det Fredag och äntligen är helgen på ingång, solen skiner idag och jag hoppas att den stannar över helgen. Som jag skrev sist har jag varit lite krasslig den sista tiden. Jag tror och hoppas nu att det börjar bli bättre, ska bli skönt att få börja träna ordentligt igen, men jag ska vänta ett par dagar till så jag blir helt frisk från min förkylning!

Jag är lite smått irriterad över att det inte går att lägga upp musik på bloggen. Tyvärr har jag inte haft en stund över för att ta Johan och fråga honom om hjälp. Idag hoppas jag att han har lite tid när jag med har en stund över så jag kan fråga han!

Ja, denna fredagen är det Johan och Anna som jobbar kväll, det gör dem tillsammans med Rasse som dyker upp ikväll!

Lite annat nytt som händer här på A-huset är att Johanna från fältgruppen och jag (Annika) startar en Tjejgrupp. Gruppen som vi kallar Må Bra Gruppen startar i slutet på månaden och jag längtar verkligen till det. Det ska bli jättekul att få jobba lite mer med Johanna och få jobba med gruppverksamhet.
Vi har förståss inte glömt er killar! Patrick, Johannas andra hälft i fältgruppen startar med hjälp av Martin en killgrupp i samma veva som vi.
Har ni frågor angående våra grupper och hur ni anmäler er så kontakta oss gärna. All information om hur ni får kontakt med oss hittar ni på vår hemsida http://www.horby.se/aktivitetshuset!

Nu önskar jag er en trevlig kväll och bra helg!

Ta hand om er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0