Lycklig varje dag... Eller...


Hej på Er!

Nu tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg här.. Idag har varit en dag... Ja, hur ska jag säga.. En mindre bra dag helt enkelt.. De här har jag skrivit om innan och det är ju helt okej att ha dåliga dagar och det är bara att gå och lägga sig så fort det börjar närma sig kväll och sen hoppas på att vakna till en ny bra dag... Som i mitt fall då innebär... Inte bli stoppad av polisen, inte ha huvudvärk, snörig näsa och hes röst, och inte vakna hemma och direkt på morgonen bråka me sin mamma om pengar och att bo hemma. Så redan idag började mitt letande efter en lägenhet, jag har nu fått informationen om hur jag ska ha bältet på mig eftersom det kostade mig 1500kr för att jag hade det på mig på ett felaktigt sätt!!! (Jag hade det under armen). Men Polisen var snäll och rekommenderade mig att ha en bilstol.. Tack för tipset kära polis tänkte jag och skrev på en böteslapp på 1500kr! Suck...
I Afrika när vi blev stoppade för det ena än det andra så kom vi alltid undan om vi mutade polisen med ca 50kr.. De ni... Den Svenska polisen har mycket att lära av den Afrikanska.. Eller kanske inte, det är ju trots allt tur vi har våra poliser!

Det är tur jag har ett så fantastiskt jobb som ja har så att jag kunde spy av mig lite här så fort jag satte min fot på kontoret, sen var det bra igen! Mina kära kollegor är fantastiska och jag måste tacka dem för att de varit så snälla och lyssnat på allt mitt gnällande idag! Im blir en bra dag! Jag får kanske en lägenhet, får ett extrajobb så jag tjänar ihop mina förlorade pengar och mår som en prinsessa när jag vaknar!

Nu ska jag gå ut till Anna och de andra som är på besök ikväll, men innan det vill jag göra ett nytt försök att lägga upp en låt till Er.. Denna kille är lite av ett underverk, så håll tummarna att det funkar nu...

Nä, varför skulle det funka när min dag inte har funkat så bra fram tills nu.. Jajaja.. Det funkar im:)

Sov Gott kära vänner så hörs vi im!!! Pigga och Glada!!

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0