Nu ska jag flytta!

Hejsan!

Idag ska jag göra ett nytt försök med youtube... Har frågat runt lite och det är ingen som förstår vad jag menar och alla tycker att det låter konstigt. Jag hoppas på att det bara ska gå att lägga upp ett klipp utan problem idag, att idag är dagen då det löser sig med mitt bloggproblem.

Förra veckan var aningen snurrigt i mitt huvud. Jag bestämde mig för att flytta och gjorde det med snabba ryck och fick tag på en lägenhet under snabba omständigheter. Det innebär att jag nu mina vänner ska flytta från mina föräldrar, bli vuxen och ha ett eget hem i form av en superfin tvåa! Jag flyttar i maj och ser verkligen framemot det! Jag sitter redan och tittar på möbler på alla möjliga sidor på internet! Ska bli kul att inreda mitt nya hem! Däremot är jag lite orolig för att inte trivas i lägenhet efter bott i mina föräldrars stora hus med gård och massa skog att gå i.. Det kan nog vara sa att jag kommer hänga där en hel del ändå.. Vi får se! 

Jag vill berätta om gårdagen! det var så fantastiskt kul och vi hade en så trevlig kväll här på jobbet! Det var mysig stämning och vi glömde nästan bort klockan när det var tid för stängning! 

Idag har det varit studiedag och vi har haft en lugn eftermiddag här på A-huset! Martin och Johan var iväg och fiskade med en fiskegrupp som har startats! 

Suck.. Nu har jag bråkat med youtube... Jag fortsätter kämpa med det.. Tror att jag gör fel, att det kanske ändrats hur man ska lägga upp musik nu under tiden jag varit borta... Jaja.. Jag återkommer...

Ta hand om er så hörs vi snart igen!

a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0