Hoppsan!!!

Hej hej hej!!

Hoppsan, nu såg jag att det senaste inlägget jag gjorde inte har lagts upp... Ber om ursäkt för det!
Torsdag idag och både Johan och jag slutar snart! Både Johan och jag har varit aningen trötta idag och det innebär att Johan enbart bråkar.. Just nu går han runt o kastar en boll på mig.. Så, jag blev arg och sa att jag minsann jobbar och att han ska sluta bråka med mig:) Fast det är ju kul då vi mest skojar med varandra! Igår försökte han lura en av våra besökare med läsk om han kittlade mig, men jag fattade mig ju snabbt och sa att han fick en mer av mig om han inte kittlade mig! Ja, så kan det vara här på A-huset!

Just nu har vi både väldigt mycket att stå i här och ändå lite. Det jag menar med det är att våra kära besökare är ute i solen mer än de är här vilket innebär att på så sätt har vi det ganska lugnt. Mycket att stå i har att göra med att det närmar sig terminslut och sommarlov. Vi har massa att planera och förbereda inför våra aktiviteter, våra grupper som är igång ska avslutas och nya ska planeras!

Imorgon ska det göras god eftermiddagsfika, Johan har en plan på att vi ska göra chokladmousse! På kvällen jobbar Hanna med mig och Jonas! Vi hoppas på många besökare då!

Annan nyhet som bör nämnas är att Johanna från fältgruppen gifter sig i helgen! Vi från A-huset önskar det fina paret all lycka och en fin dag! 

Med det vill jag avsluta detta inlägg! Ha en bra kväll och ta hand om Er!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0