Solig helg!

Gokväll!!

Fredagskväll... Hanna, Jonas och jag (Annika) är på plats! Vi undrar dock var våra kära besökare är, det är lite tomt här på A-huset och vi saknar Er! Däremot så är det en massa besökare på spontanidrottsarenan så vi förlåter er, det är ju helt förståligt att ni vill vara ute i detta fina vädret!
På tal om väder så lovas en solig och varm helg så min tanke är att hänga i skogen för hela slanten! Hanna och jag har redan smidigt planer för morgondagens träning och skogspromenad i fina nya träningskläder! Det ser jag framemot!
Lite andra planer för helgen är att min kära far ska ta tag i en del med min lägenhet, lite lampor ska sättas upp och även mörkläggningsgardiner så jag kan rulla ner och sova i ett mörkt rum.

Innan jag avslutar vill jag påminna er om att vi nu bokat in Liseberg och Tosselilla. Platserna brukar försvinna fort så jag rekommenderar er att anmäla er så fort ni bara kan! Det brukar bli två härliga och roliga dagar så missa inte dessa aktiviteter! Andra sommaraktiviteter är på ingång så håll utkik, vi planerar för fullt!

Jätteroligt att ha Jonas tillbaka ska jag också säga. Han har precis berättat att han hålligt sig fullt uppdaterad på bloggen under hans tre månader i Irak så tänkte jag ännu en gång hälsar han Välkommen hem här! 

Nu Kära Läsare är det tid för mig att önska er en trevlig helg! Njut av solen och ledigheten!
Ta hand om Er!
a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0