Härliga 7:or!

Hejsan!

Veckan som gått har bara rusat iväg, vet knappt vart tiden tagit vägen! Vi har många projekt igång här på A-huset och besökarna blir fler och fler! Superkul!

I veckan hade Anna start av sitt tjejprojekt! Det blev en lyckad första träff med många intresserade tjejer! För er som missat det så kör ju Anna ett Tjejprojektet. Det innebär att tjejer som vill röra på sig mer och som eventuellt inte är med i någon förening har möjlighet att göra det tillsammans med Anna på Onsdagar mellan 16.00 till
17.00. Efter önskemål om aktiviteter lägger sen Anna upp ett schema! Som sagt, startskottet gick nu i veckan men det är INTE försent att hoppa på! Onsdagar mellan 16.00 till 17.00 på Lågehallarna, det är där det händer!!

Annat som händer är att min kollega Johanna och jag har börjat plugga, vi läser på kvällstid och på halvfart! Det är spännande och vi har nog massa att lära oss på denna kurs!

Jag ska passa på att tacka alla 7:or som va här förra Fredagen då vi hade 7:ans kväll! Kvällen blev väldigt lyckad och vi hoppas att alla som var här blev nöjda med kvällen! Vi ser framemot ett läger med många av er på novemberlovet!

Nu ska jag önska er alla en trevlig helg och ge er en låt på det! En låt som alltid funkar! 
Ha en bra dag! 




a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0