Oj, vilken vinter!

 
Hejsan!
 
Då var det vinter utan tvekan kan man säga. December och snö och massa minusgrader. Jag måste säga att jag inte är helt förtjust i detta väder, det är lite för kallt för min smak! Tydligen var det lite för kallt för min kära hund med, hon ville inte gå ut igår morse och var rädd för snön, när vi väl fick ut henne så hoppade hon runt som om hon hade fyra höga stövlar på sig! Stackare, det kommer bli en låååång vinter för min käraste hund.
 
Det var ett tag sen jag uppdaterade. Vi har haft fantastiska Sportif Judo på besök. De var här både tisdagen och torsdagen och vi är jätteglada för deras besök. Vi har också hunnit med badet sen sist som alltid är uppskattat.
 
Lite bilder från veckan som gott.
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där var det!
Vi hörs snart igen!
Ta hand om er i kylan!
a
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0