Bad i veckan.

 
Hejsan!
 
Idag började jag min morgon med en lång promenad men min kära hund Zita. Ibland kan jag och Zita gå ut på promenader utan att bli ovänner men idag var ingen sådan morgon. Zita är ganska olydig, hon är som en trotsig tonåring och det stämmer bra in på hennes ålder som tur är. Idag valde Zita när hon gick fot att sticka ut på en åker efter en fågel.. Suck.. Bara fortsätta att kämpa!
 
Igår var vi på Laserdome igen och denna gången fick vi spela just laserdome. Alla var äntligen nöjda och de fick precis det som de anmälde sig till på lovet. Allting gick jättebra och vi är alla nöjda med eftermiddagen!
 
Nu på torsdag kommer vi att gå till badet, det var ett tag sen vi var där nu så det ska bli kul att återigen ta upp badandet. Nu har vi ju även bytt dag vilket vi tror blir bra både för våra besökare och för badet.
 
Annars rullar allt på som vanligt nu efter lovet. Johanna och jag jobbar på med Må Bra Gruppen, idag står gymmet på schemat för oss, ska bli spännande.
Ni får ha en bra dag så hörs vi!
a
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0