7:ans kväll!

 
Hejsan!
 
Igår hade Johan och jag en härlig eftermiddag på badet. Vår tanke var ju att för två veckor sen gå dit, men då hade badet stängt så igår blev det premiär. Det är alltid kul att ha vår verksamhet på Hörbys fina bad.
 
För övrigt rullar allt på här, vi har fortfarande högt tryck på vår eftermiddagsverksamhet och vi blir lika glada varje dag för alla besökare!
Kvällarna börjar komma igång och vi är glada för de besökarna vi har.
 
Tiden rusar förbi och det känns som det var igår som vi hade vår första kväll med brandkårsgruppen.. Så är inte fallet och vi ska nu avrunda den gruppen. I fyra veckor har vi träffats på måndagskvällar för att agera markörer på brandkårens övningar. Det har gott jätte bra och ett stort tack till de härliga tjejerna som deltagit. Vårt riktiga avslut kommer vi att ha måndagen den 24 sep.
 
Vi avslutar en grupp och startar en annan. I början på oktober drar Johanna och jag åter igång vår Må Bra Grupp. Det ska bli jättekul att ta upp den igen efter ett års vila! Så tjejer, va på hugget för det är begränsat antal platser! Ni anmäler er till personal på Aktivitetshuset eller pratar med Johanna i Fältgruppen!
 
Tyvärr har jag inte så mycket bilder denna veckan, så samlar på mig lite och lägger upp fler nästa istället!
 
Imorgon väntar en härliga kväll med enbart 7:or. Det ser vi framemot och jag kan lova att alla ni som anmält er kommer inte att ångra er!
 
Va rädda om er!!
a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0