Må Bra Grupp startar igen!!

Hejsan!
 
Idag är det minsann inte upplyftande väder direkt.. Blir lite hängig av detta grå-mörka väder!
 
Men... Vi ska börja med att gratulera min kära kollega Johan och hans fru Maria. I helgen gift dem sig och det var ett fantastiskt bröllop. All lycka till dem!
 
Helgen som gick hade vi en kväll för 7:orna. Jag var inte själv på plats, men har fått höra av mina kollegor som var, att det var en lyckad kväll. Jag hoppas att alla som var här är nöjda med kvällen.
 
Ni har väl inte missat att Johanna från fältgruppen och jag åter igen drar igång vår Må Bra Grupp. Vi startar den 2 oktober. Vi kommer att ses en dag i veckan, vi har åtta träffar och vad vi hittar på bestämmer vi tillsammans med temat "allt vi mår bra av". Vi kan göra allt från träna till att ta en god fika, eller varför inte hänga i solrummet på badet en grå dag som denna. Vi bestämmer som sagt tillsammans så tveka inte att hoppa på den. Det behövs lite roligheter nu när mörkret är på ingång! Gruppen är för tjejer som går i årskurs 8 och 9!!
 
Nu får vi ta en härlig låt som piggar upp..
 
 
Ha en bra dag så hörs vi snart igen!
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0