Ny bilder..

Hej i höstrusket!
 
Hoppas att ni alla mår bra! Då var en ny vecka igång och det händer massa spännande saker här..
Idag är det pingistävling i vanlig ordning och det ska göras upp om vem som blir veckans Kung.
Imorgon (onsdag) är det bad som gäller. Ni som inte har lämnat lappar om simkunnighet.. Kom ihåg att ta med er dem till im. Vi måste ha lappar från alla som går med oss och badar.
 
Det var ett tag sen jag la upp bilder.. Är inte alltid så duktig på att tänka på att ta foto.. Men mina kollegor var duktiga på 7:ans kväll och har skickat över två bilder från den kvällen..
 
Förra onsdagen tänkte jag dock på att ta ett och annat foto när vi hade en rolig minuten tävling..
 
Ha en bra dag kära läsare så ska jag bättra mig med kameran!
 
7:ans kvälll..
 
 
 
 
 
Minuten tävling..
 
 
 
 
 
a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0