Bilder från förra vecka.

Hej hej hej..
 
Då var en ny vecka igång. Idag känner vi oss alla lite måndagströtta här på A-huset. Johan går och känner att han har en förkylning på gång och jag går mest och gnäller över att ha en mage som är ivägen och tar plats, suckar, pustar och stönar gör jag. Hemma blir jag kallad "pustaren" för jag suckar och pustar så fort jag rör mig.. Men men.. Nu är det bara några veckor kvar sen är det tid för denna lilla bebis att titta ut.
Vi börjar nu närma oss ett fullt schema inför lovet.
Detta love kommer vi att köra en ny planering för mellanstadiet. Vi kommer att ha öppet här på A-huset med lite aktiviteter som vi gör med utgång från A-huset. Håll utkik efter hela schemat på vår hemsida.
 
Förra veckan hade vi en rolig vecka och här kommer den i bilder med allt från bak till roliga vattentävlingarna...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bakning på hög nivå i lördagskväll..
 
 
 
 
Mycket god..
 
Såhär fina tallrikar fick Hicham och jag.. Tack!
 
En mycket trevlig vecka som gick och vi ser nu framemot en ny! Ta hand om er så hörs och ses vi på A-huset!
a
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0